Blogg.se HAR INTE BLIVIT FIXAD -.-

(detta var testbilderna till ett fel som blogg.se hade och fortfarande har FAST att de skulle ha ett uppehåll o fixa hela blogg.se mellan kl 24-06 -.- men inget av det jag ville att de skulle fixa hände ..)
tex: Jag kan inte ladda upp flera bilder samtidigt... jag måste ladda upp 1 bild först sen måste jag publicera inlägget o sen trycka på inlägget o ladda upp en ny bild o sen börjar det om igen, sjuuuukktt störigt -.-
(Bilden med fiske på kommer från Alicia Starnights blogg. (TRYCK---->) Alicia Starnight
Alla dom bilderna är jätte bra att kolla på ibland, tex: när man behöver hjälp att veta vart fisken finns eller vilket championat som kommer senare så att man är beredd, så spara gärna bilderna :)
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback